zondag 22 april 2012

Verjaardagskaart Vlinder

Goedemorgen wereld!

Wat een weer he... Ik vind er niks aan. Doe mij maar wat zonnestraaltjes. Maar wel  echt weer om te knutselen. Ik heb afgelopen week wat af gefreubeld, maar ik kan merendeel helaas nog niet laten zien. Ik heb 2 mooie kaartjes gemaakt voor m'n tweelingnichtjes die woensdag jarig zijn, maar het zou kunnen dat ze m'n blog zien, dus ik plaats ze nog niet. Dan heb ik nog een kaartenzakje gemaakt voor m'n aanstaande zwager, die is donderdag jarig. En tot slot..... Mijn mooiste project: Iets moois voor op de babykamer! Maar ja, jullie snappen wel dat ik die pas kan plaatsen als de baby er is, anders weten jullie allemaal of het een jongetje of meisje wordt. En ik heb zelfs de naam er al op staan... En voor ma, waarvan ik weet dat ze dit leest ;-) Voor jou ligt er ook al iets moois te wachten hoor! (Zij is dinsdag jarig)

Gisteren heb ik nog een leuk verjaardagskaartje kunnen maken. Hier is ie:


Het is een simpel kaartje, maar ik vind hem erg leuk. Ik denk dat ik vandaag zelfs nog zo'n kaartje ga maken in andere kleurtjes! Ze gaan ook zo hard, het lukt me niet om een beetje flinke vorraad te maken! Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Oranje en lichtgeel cardstock, designpapier van de Kruidvat, crispylint, lintje van Joy, Stempels van Eline's Huis en de oranje vlinders zijn floral punches. De randjes van de ticket heb ik bewerkt met cat's eye inkt en ik heb nog wat pareltjes op de vlinders met de parelpen gemaakt.

Voor zover vandaag, ik denk dat ik vanmiddag nog wat ga freubelen. Als alle kaartjes op plaats van bestemming zijn, plaats ik ze aankomende week hier.

Fijn weekend!

Liefs, Claudia

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is mooi geworden.
    Ben benieuwd naar je andere creaties.
    Fijne zondag.
    En bedankt voor je lieve reactie.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia. Wat een leuke kaart met frisse kleurtjes.De vlinder is ook heel mooi.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen