maandag 7 mei 2012

45 Jaar getrouwd

Goedemorgen!

Ik heb zaterdag weer heerlijk geknutseld met Janneke! Wat gaat de tijd toch vreselijk snel als je aan het freubelen bent, de dag is zo voorbij. En zoals Janneke al zei op haar blog, misschien was dit wel de laatste keer voorlopig aangezien ik toch wel de baby elk moment verwacht. Ik weet niet of ik volgend weekend nog red! Mja, misschien blijft hij/zij nog wel 2 weken langer zitten... Who knows???

Hier alvast het eerste kaartje, wat m'n schoonmoeder heeft gevraagd voor haar te maken.



Ik heb cremekleurig cardstock gebruikt, designpapier van de action en een plaatje van Studiolight. De randen heb ik allemaal gedistressed en bewerkt met Distress inkt Dusty Concord en Peeled Paint. Het wondgaasje heb ik ook eerst bewerkt met Distress inkt Old Paper, anders vond ik hem te wit. De Swirl is een stans van Tim Holtz die ik van Janneke heb geleend. Een mooie bloementoef gemaakt, wat knoopjes en met de dymotang heb ik er "45 jaar getrouwd"op gezet. Oh, wat ben ik toch blij met die tang! ;-)

Tot snel!

Liefs, Claudia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten