vrijdag 18 mei 2012

Hier komt het Huwelijksbootje!

Een hele goedemorgen allemaal!

Weer even een tijdje niks van me laten horen, maar de baby is er dus nog steeds niet. Vanmiddag gaan we naar het ziekenhuis voor extra controle, aangezien ik nu een week over tijd ben.
Ik heb eergisteren nog een kaartje geknutseld voor m'n lieve schoonmoeder. Die had nog gevraagd om 2 huwelijkskaarten te maken. Hier istie:


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Groen cardstock, craft en designpapier van de Action dat ik weer heb gedistressed en bewerkt met Old Paper. Het plaatje is van Studiolight en heb ik uitgestanst met nestabilities. De blaadjes/swirls rechtsboven zijn van MD en heb ik een beetje bewerkt met Peeled paint. Het wimpeltje heb ik zelf geknipt en bewerkt met Old Paper en de tekst is van Eline's . De grote rozen komen van de Xenos, de felroze en groene van de kruidvat en de kleine rosebuds zijn van MD. Tot slot nog een paar hartsteentjes in de hoek. Moeders, ik hoop dat je hem geslaagd vind ;-)

Liefs, Claudia

1 opmerking:

  1. Hallo Claudia,
    Wat een mooie kaart.
    Eb verder wens ik je het allerbeste met de komende bevaling.
    Ben ook volger van je geworden want je maakt best mooie creatie's.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen