dinsdag 8 mei 2012

Dutch Design & Schattig Boertje

Een hele goede morgen weer!

Ik heb vandaag nog 2 kaartjes om jullie te laten zien. De eerste heb ik zaterdag gemaakt met Janneke. Het tweede heb ik gisterenmiddag in elkaar gefreubeld.

Dit is de eerste, in Hollands design. Heeeeel anders als wat ik meestal maak, maar ik vind hem erg cute.


Ik heb rood en blauw cardstock gebruikt, geel ribbelkarton en het "Dutch design" papier van MD heb ik van Janneke geschoept. De hoekjes heb ik met de billenpons gedaan. Het plaatje komt van e-vint.com en heb ik uitgestanst met een nestabilitie. De tekst van Eline's heb ik met witte embossingpoeder op een ticketstans van MD gezet. Verder nog een lintje, strikje en een vilten ster met een bloemetje erop!

En Gistermiddag wou ik nog "eventjes" een kaartje maken terwijl mijn lieve mannetje druk doende was met de heg. We hebben weer licht in de tuin! En een meter in de breedte extra... Hier komt ie:




En wonder boven wonder, ik zou hem zelfs als mannenkaart kunnen bestempelen vind ik zelf! Woehoei! Weer een potentieel mannenkaartje... ;-)

Ik heb craft en designpapier van de Action gebruikt. De randjes heb ik gedistressed en bewerkt met Distress inkt Tea Dye. Het plaatje is van Sarah Kay, het ronde label is een stans van MD die ik ook met Tea Dye heb bewerkt en een tekststempel van Wild Rose Studio. Ik heb hem vastgezet met wat touw en een splitpen. De houten sterretjes zijn van de Xenos. Het "ondefineerbare dingetje" linksboven in de hoek, tja.... daar zit een verhaaltje achter.

Ik was laatst om 5 uur 's morgens al wakker en heb me toen liggen bedenken dat ik die dag bij papa en mama een bakkie zou gaan doen en dat ik dan mama's knopendoos eens zou gaan plunderen. Nou, mama was er niet, maar samen met papa die doos over de tafel leeg gegooid. Van allerlei leuke, grappige en mooie knoopjes uitgezocht. Die mist mama toch niet, want ze heeft zo gigantisch veel knopen! Toen kwam papa met dit dingetje aan... Ik zei nog: Ik heb geen flauw idee wat het is, ik heb het niet nodig. Maar hij kwam steeds weer met dat ding aanzetten en zei, neem het nou maar mee, ik weet zeker dat je het gaat gebruiken. Nja, vooruit dan maar! En zie hier, het resultaat! Ik heb het "ondefineerbare dingetje" gebruikt en natuurlijk een foto naar papa gestuurd. Want hij wou het weten wanneer ik het toch had gebruikt. En ik denk inmiddels zelfs te weten wat het eigenlijk is. Volgens mij is het zo'n ding voor zo'n schuifknoop. Waar je de knoop aan "haakt". Maar dan heb ik hem nu andersom gebruikt, want dit is denk ik dan de achterkant. Anyhow, ik vind het leuk! ;-)

Liefs, Claudia



1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk geworden.
    En jij doet ook stempels verfen.
    Ben ik ook mee begonnen.Dat is wel leuk om te doen.
    Psst hij/zij zit nog lekker warm bij jou..)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen