vrijdag 25 mei 2012

Onze prachtige zoon Mick

Een hele goede gelukkige morgen allemaal!

Ik ben alweer een hele tijd afwezig geweest op m'n blog, maar dit keer met een hele goede reden... Afgelopen zaterdag 19 mei ben ik bevallen van een prachtige en kerngezonde zoon


Mick




Wij zijn natuurlijk dolgelukkig met onze prins, en willen graag met volle teugen van hem genieten. Dus het kan best zijn dat ik nog een tijdje afwezig blijf, maar we zullen het zien. Jullie horen zeker nog van mij! Maar nu eventjes rustig aan...

Ik heb natuurlijk wel voor jullie even een kiekje gemaakt van het geboortekaartje. Ondanks dat die niet zelfgemaakt is ;-)



Liefs, Claudia



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi jongen.
    Geniet ervan.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd, wat een prachtig ventje,ga maar lekker genieten die blogs blijven wel wachten hoor.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat een schattig ventje.

    nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje.
    Ik ben er ook een hele tijd niet op blogs geweest van daar dat ik jullie nu feliciteer.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen