dinsdag 1 mei 2012

En nog meer restjes...

Bah wat een weer deze morgen... Ik vond het gisteren lekkerder! haha Hier nog een kaartje die ik met wat restjes heb gemaakt. Geinspireerd door m'n vorige kaartje, maar dan toch weer anders.



Ik heb wit, turquoise en blauw cardstock gebruikt. De randjes van de witte kaart heb ik bewerkt met turquoise inkt. Daarna wat restjes designpapier uit een blokje van de Kruidvat uitgestanst met Nellie's choice Multiframes. Wat over de kaart heen laten vallen en daarna afgesneden. De bloem heb ik eerst gestempeld met turquoise inkt en bewerkt met holografisch embossingpoeder. De tekst komt volgens mij ook van de Kruidvat en heb ik gemaakt met witte embossingpoeder. De kleine parelbloemetjes zij eigenlijk bestemd voor je nagels, maar zijn ook erg leuk op kaarten!

Ik ga weer eens kijken wat de dag gaat brengen vandaag. Ik ga in ieder geval hier weer eens een beetje huishouden, want heb van het weekend niet echt veel gedaan ;-) (behalve genoten van het weer) Tot snel, want ik heb ook nog 2 supermooie babykaartjes om te laten zien!!!

Liefs, Claudia

2 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart leuk geworden.
    Fijne dag,
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! prachtig deze kleurtjes bij elkaar!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen