maandag 7 mei 2012

Mannenkaart

Hallo lieve volgers!

Zo, ik heb m'n huishoudelijk taken die ik vandaag gedaan wou hebben allemaal volbracht :-) Dus ik post nog even een kaart die ik ook zaterdag met Janneke heb gemaakt. En misschien dat ik vanmiddag nog even aan de freubel ga.

Ik wou graag een mannenkaart maken, dat wou ik al een tijdje, maar op de een of andere manier begin ik daar niet zo snel aan. Ik denk altijd gelijk in kleuren, bloemen, parels en allerlei "snoezige" dingen... Nou die laatste zijn meestal niet echt weggelegd voor een mannenkaart. Ik vind het gewoon heel moeilijk "omswitchen". Dus ik heb eerst geloof ik 5 minuten lang met m'n nagels op tafel zitten tikken voor ik enig idee had waar ik wou beginnen. Thanks to Janneke, die met het idee kwam om haar houten achtergrondstempel van Tim Holtz te gebruiken. Die is trouwens echt ge-wel-dig! Zeg nou zelf:


Je zou hem natuurlijk net zo goed aan een vrouw kunnen sturen, maar dat doen we natuurlijk niet!

Ik heb dus met Distress inkt Vintage Photo de houten achtergrond gestempeld op craft. Daarna in het geheel met de Ink blending tool bewerkt met Tea Dye. Uit designpapier van de action heb ik wat hoeken gescheurd en ook de randen bewerkt met Vintage Photo, en daar wat splitpennen op gedaan. De vogel en "airmail" heb ik met zwarte embossingpoeder gemaakt. De postzegels komen ook uit een blokje van de action, daar heb ik de poststempels van MD overheen gezet. De tekst rechtsonder is ook van MD.

Al met al ben ik zeer trots op mijn geslaagde mannenkaart! Ik hoop dat jullie die mening delen ;-)

Liefs, Claudia

1 opmerking: