woensdag 2 mei 2012

(Vintage) Babykaartjes...


En alweer een goedemorgen!

Ik had in m'n vorige post verteld dat ik nog 2 babykaartjes had gemaakt. Ik vind ze allebei errrug mooi geworden. Ik had er zelf 1 nodig voor m'n voorraadje, en m'n zus had nog opdracht gegeven voor een jongenskaart. De 1 is een vintage kaartje geworden:



Ik heb blauw, wit en grijs cardstock en designpapier van de Action gebruikt. Alle randen zijn bewerkt met Distress inkt Pumice Stone. het plaatje is van Studiolight, die heb ik uitgestanst met een nestabilitie. De andere stansjes zijn allemaal creatables en craftables. De tekststempel is van Eline's Huis en ik heb nog een bloemetje bovenop de bloemencraftables gedaan.


Het tweede kaartje heb ik stiekem weer een beetje bij iemand anders afgekeken... Maar het is weer een plaatje geworden! Deze heeft m'n zus uitgezocht, maar ik bewaar hem voor haar totdat haar vriendin is bevallen, zodat ik er aan de linkerkant nog de naam op kan zetten met de dymotang.


Hiervoor heb ik craft en mintgroen cardstock gebruikt. Designpapier van Eline's Huis en een pagina uit een oeroud romannetje. Het sokje uitgestanst met een creatable, wat pareltjes erop gedaan en wat floss doorheen geregen. Wat babypoststempels van Eline en een tekststempel van de Action, een kantje, knoopje en touwtje, en we hebben weer iets moois om weg te geven!

Ik vind babykaartjes toch zo ongeveer het leukste om te doen, die worden ALTIJD mooi.... Maar nu heb ik er voorlopig genoeg. Misschien ga ik vanmiddag nog wat hobbyen, en anders morgen wel. Jullie horen het weer!

Liefs, Claudia

1 opmerking:

  1. Hoi Claudia, wat heb jij weer hard gefreubeld.
    Ze zien er prachtig uit. Voorkeur het tweede kaartje. Vind die er geweldig uitzien.
    Fijne dag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen